15 февруари 2009

72-годишна спринтьорка обезвреди крадец


72-годишна бивша спринтьорка настигна тийнейджърка, която отмъкна ръчната й чанта.
Пенсионираната училищна директорка Джейн Хирст качила в колата си три момичета, които да й помогнат да намери пътя до театъра. Когато стигнали до мястото, едно от девойчетата дръпнало чантата й и побегнало.
Г-жа Хирст отказала да се остави на крадлата.
„Изведнъж се почувствах отново на 18. Адреналинът ме удари и годините се върнаха назад. Тя ми дръпна на старта, но аз предолях 70 ярда за около 15 секунди. Бях на две крачки зад нея, когато тя се обърна да види какво става. Вероятно си е помислила, че съм лесна мишена, но не е трябвало да съди за книгата по корицата. Погледът й изведнъж се промени и тя просто хвърли чантата ми", казва възрастната дама.
На 17 години г-жа Хирст печели ученическото състезание на Нотингам на 100 м и се класира за финалите на националните ученически игри.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

 

Free Blog Counter