11 февруари 2009

Чичерова под ножа на наш доктор

Бронзовата медалистка в скока на височина от Олимпийските игри в Пекин Анна Чичерова (Рус) легна под ножа на финландския д-р Толикура, на чиито услуги разчитат и българските лекоатлети.
На скандинавеца се довериха Тереза Маринова, Венелина Венева, Даниела Йорданова, Момчил Караилиев, както и бившата световна шампионка в художествената гимнастика Симона Пейчева.
Чичерова ще пропусне зимния сезон заради претърпяната интервенция на глезенна връзка.
„Вече шест седмици стоя вкъщи с гипсиран крак и измервам пространството на апартамента, крачейки с патерици. На Олимпийските игри в Пекин почувствах болка в глезена при един от опитите ми. Не й обърнах внимание. По-късно на турнира в Цюрих стана ясно, че нещата не са толкова прости. Но реших, както често се случва с атлетите, че ще завърша сезона си, каза вицешампионката от световното първенство в Осака'07. - Лекарите ми препоръчаха противовъзпалителни лекарства и почивка. След изтичането на ваканцията ми, бях на лагер в Португалия. Отидох и до Финландия на консултация при хирург, който е помогнал на много известни спортисти. Той ми каза, че решението за болката ми е едно - операция. Оказа се, че че всички проблеми са от това, че имам много разтегната и натоварена връзка на отскачащия крак и ако не се съкрати, болките няма да свършат. След това стана ясно, че и на маховия ми крак трябва да се махне израстък от петната кост. Срокът на възстаноявяването е три месеца. Слава Богу, имам гипс само на единия крак."
26-годишната рускиня има лично постижение в скока на височина 204 см и ще може да започне тренировки през април.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

 

Free Blog Counter