11 февруари 2009

Болт: Аз съм мамино синче

Юсейн Болт (Ям) не смее да се отдели от полите на майка си. Световният рекордьор на 100 и 200 м призна, че е мамино синче пред BBC.
„Реших да не се местя от Ямайка, защото аз съм мамино синче. Трябва да живея близо до майка си", каза трикратният олимпийски шампион от Игрите в Пекин. Въпреки че Болт се е устроил в столицата Кингстън, а семейството му обитава къща в градчето Шерууд Контент, област Трелоуни, Юсейн се прибира в родния край при първа възможност. Някои от националните състезатели на Ямайка живеят в САЩ, бягайки от високата престъпност на острова, както и от мизерните условия в някои от районите. Юсейн например намали престоя при родителите си по Коледа заради липсата на течаща вода в къщата им.

Известност

Най-бързият човек на света говори и за известността си на Карибския остров. "Понякога дори не искам да излизам на улицата, защото не мога нищо да свърша. Хората непрекъснато искат автографи и да се снимат с мен", коментира Болт.

Обиколка

Бъдещите си планове за участие на 400 м в Лондон 2012 и подобряването на планнетарния рекорд на Майкъл Джонсън в едната обиколка (43,18 сек) ямаецът коментира повече от уклончиво.„Ще видим какво ще стане. Наистина не мисля за рекорди, аз просто излизам на пистата и се опитвам да дам най-доброто от себе си."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

 

Free Blog Counter