14 февруари 2009

Хукър иска рекорда на Бубка


Олимпийският шампион от Пекин Стив Хукър (Авл) вече открито говори за подобряване световния рекорд на Сергей Бубка.
Легендарният украинец има 6,14 м на открито и 6,15 м зала.
Австралиецът пък започна страхотно зимата като постигна 6,01 и 6,06 м. и дори прави опити на 6,16 м.
Той ще има възможност да атакува космическата височина в родния град на Бубка Донецк на турнир, домакинстван от самия него, по-късно този месец. Интересното там е, че организаторите предоставят на атлетите възможността сами да избират при какъв музикален съпровод да скачат. Очаква се Хукър да избере песента на M.I.A Paper Planes (Книжен самолет б.р.). В парчето се пее „Летя като хартия, високо като самолет", което е тематично свързана с дисциплината на Стив.
„Още не съм се осъзнал. Аз също съм много изненадан от това, което става. Резултатите от миналата седмица идват като резултат от работата ми през последните две години, но аз все още съм изненадан от начина по който скачам. Вече знам какво е да атакуваш 6,16 м, знам какво е чувството и това е едно добро начало. Всичко ще си дойде на мястото", леко загадъчно казва Хукър.
Преди турнира в Донецк Стив ще скача в родния Сидни и в Париж.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

 

Free Blog Counter