14 февруари 2009

Лашон Мерит: За мен пишат песни


Лашон Мерит (САЩ) е бил зарадван от приятелите си с текстове за песни, посветени на златния му медал на 400 м от Олимпийските игри в Пекин.
Оказва се, че американецът е всестранен талант. Освен, че е бърз на стадиона, той може да намери място в музикална група.
"Започнах да свиря на тромпет, когато бяха на около 11 г. и продължих до 16. Моят брат Антоан (б.а. той умира през 1999 г., падайки от прозорец) свиреше на тромпет в една банда в колежа. Музиката е ритъм, ритъм е и 400 м. Аз започнах с тромпета в средното училище, а в колежа свирех на валдхорна и туба. Беше трудно и се изискваше много упражняване. Не съм свирил на тромпет от четири години, споделя вицешампионът в едната обиколка от световното първенство в Осака'07 пред специализиран сайт. - Може би като стана по-възрастен ще свиря на китара, това е инструментът за по-улегнали хора. Всъщност баща ми е бас-китарист. Като се върнах от Пекин, мои приятели бяха написали песни за мен. Някои от тях бяха посветили текстове за победата ми от Олимпийските игри, преди още да стартирам."

Слушалки


Лашон няма слушалки в ушите си преди състезание, защото не се подготвя за старт с музикални ритми.
"Не обичам да слушам музика преди състезание. Аз се изпълвам с енергия от всичко друго, но когато съм в къщи си пускам Jay-Z. Него го срещнах в Маями по време на предизборната кампания на Барак Обама през ноември. След концерта, който Jay-Z изнесе, си поговорихме малко с него. Той ми каза: „Аз съм от типа хора, които вярват, че са най-добри в това, в което правят. Ти си най-добрият в това, с което се занимаваш, така че ни е сме еднакви, ти дори правиш повече пари от мен." Говорихме си за Олимпийските игри, музика и за живота като цяло", каза Мерит, който има лично постижение на 400 м 43,75 сек от Пекин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

 

Free Blog Counter